loading...
جدیدترین خبر ها
BING بازدید : 34 جمعه 18 اردیبهشت 1394 نظرات (0)
سرقت آثار من و پخش آن در صدا و سيما

خلاصه اي از مطلب :




ادامه اين مطلب : سرقت آثار من و پخش آن در صدا و سيما


28,200 results
  1. سرقت آثار من و پخش آن در صدا و سيما - تي ني

    tnews.ir/news/9C9E41035139.html

    سرقت آثار من و پخش آن در صدا و سيما. سرقت آثار من و پخش آن در صدا و ...

  2. وحيد تاج عنوان کرد: سرقت آثار من و پخش آن

    dezna24.com/23178/وحيد-تاج-عنوان-کرد-سرقت...

    ... سرقت آثار من و پخش آن در صدا و ... (تاکيد مي کنم اين آثار سرقت شده متاسفانه از صدا و سيماي ...

  3. وحيد تاج عنوان کرد: سرقت آثار من و پخش آن

    purima.ir/h/جالب-گوناگون/38475/...

    وحيد تاج عنوان کرد: سرقت آثار من و پخش آن در صدا و ... سرقت آثار من و پخش آن در صدا و سيما ...

  4. ديگر آثار شجريان از صدا و سيما پخش نمي شو

    news.gooya.com/politics/archives/2009/07/091537.php

    4 مرداد» حالت فوق‌العاده در صدا و سيما ... پخش آثار خود از صدا و ... از پخش صدا و آثار من ...

  5. الف - پخش موسيقي سرقتي در صدا و سيما!

    alef.ir/vdcdfn0xfyt0956.2a2y.html?269711

    ... و پخش آن‌ها در ... به سرقت رفتن آثارش و پخش آن‌ها ... من و صاحبان اين آثار ...

  6. صدا و سيما ؛ از حساسيت درباره پوشش زنان ه

    www.asriran.com/fa/news/174752/?µ?¯?§-Uˆ-?³U?U…?...

    واقعيت اين است که صدا و سيما ، در سال ... شرعي و قانوني در پخش آثار ... گلوله و سرقت و ...

  7. نامه اعتراض آميز شجريان ... - Farda News

    www.fardanews.com/fa/pages/?cid=85082

    ... در صدا و سيما در ... از پخش صدا و آثار من ... روي آثار من تصوير مي گذارد و آن را ...

  8. نامه اعتراض آميز شجريان به ضرغامي

    www.asriran.com/fa/pages/?cid=75428

    اعتماد: محمد رضا شجريان با ارسال نامه يي به رئيس سازمان صدا و سيما به ادامه پخش آثارش از اين ...

  9. پخش موسيقي سرقتي در صدا و سيما!

    8sobh.ir/fa/news/77142/...

    ... آثارش و پخش آن‌ها در ... جديدي از سرقت آن هم از نوع ... تعجب من و صاحبان اين آثار را ...

  10. پخش موسيقي سرقتي در صدا و سيما! | پايگاه خ

    matlaelfajr.ir/news/89565/پخش-موسيقي-سرقتي-در...

    ... آثارش و پخش آن‌ها در ... به سرقت رفتن آثارش و پخش آن‌ها ... پخش موسيقي سرقتي در صدا و ...

  11. پخش موسيقي سرقتي در صدا و سيما!

    daghnewz.com/?p=376907

    پخش موسيقي سرقتي در صدا و ... به سرقت رفتن آثارش و پخش آن‌ها ... تعجب من و صاحبان اين آثار ...

  12. سرانجام پخش دعاي ربناي شجريان از تلويزيو

    www.tabnak.ir/fa/pages/?cid=60536

    به گزارش ايسنا، رئيس سازمان صدا و سيما در ... پخش آثار خود از صدا و ... پخش صدا و آثار من ...

  13. پخش يک اثر دزدي در صدا و سيما | کافه آرت

    www.kafart.com/پخش-يک-اثر-دزدي-در-صدا-و-سيما

    پخش يک اثر دزدي در صدا و سيما ... تعجب من و صاحبان اين آثار ... جديدي از سرقت آن هم از ...

  14. اعتراض يک خواننده به سرقت آثارش در صدا و

    mahamnews.com/detail/66132/culture/music

    ... آثارش و پخش آن‌ها در ... به سرقت آثارش در صدا و ... تعجب من و صاحبان اين آثار را ...

  15. انتقاد ظريف از صداوسيما به خاطر ترويج

    mardomsalari.com/Template1/News.aspx?NID=207524

    ... صداوسيما ... من در برابر سوال آن‌ها آن قدر شگفت‌زده شده بودم که گفتم شما چگونه براي ...

  16. دانشگاه صدا و سيما : توليد فيلم دانشجويي-

    iribu.ac.ir/persian/ModulesPage.aspx?modulename=news&action=...

    از نظر من آثار دانشجويي داراي صفت ... آن در فرهنگ غني ما نيز ... دانشگاه صدا و سيما .

  17. پخش موسيقي سرقتي در صدا و سيما

    www.jomhouriat.ir/fa/content/28139/پخش-موسيقي-سرقتي...

    ... آثارش و پخش آن‌ها در ... جديدي از سرقت آن هم از نوع ... تعجب من و صاحبان اين آثار را ...

  18. نامهء سرگشادهء - وحيد تاج - در گلايه از سر

    manooto.ir/نامهء-سرگشادهء---وحيد-تاج---در...

    ... در گلايه از سرقت آثارش و پخش آن ها ... از آثار منتشر شده و در مقابل ... صدا و سيما ...

  19. پخش موسيقي سرقتي در صدا و سيما! / الف

    khabarfarsi.com/ext/12695238

    ... از به سرقت رفتن آثارش و پخش آن ها در ... پخش موسيقي سرقتي در صدا و ... از پخش آثار ...

  20. انتقاد شديد يک خواننده از صدا و سيما به خ

    vazeh.com/n-10111311...

    انتقاد شديد يک خواننده از صدا و سيما به خاطر سرقت ... و پخش آن‌ها در ... من و صاحبان اين آثار ...

  21. پخش موسيقي سرقتي در صدا و سيما! - Bartarinha.IR

    www.bartarinha.ir/fa/news/201491/...

    پخش موسيقي سرقتي در صدا و ... به سرقت رفتن آثارش و پخش آن‌ها ... تعجب من و صاحبان اين آثار ...

  22. ساعت 24 - صداوسيما، بر همان پاشنه مي‌

    www.saat24.com/fa/doc/news/48195/...

    ... رياست سازمان صداوسيما و به تبع آن تغييرات در ... صداوسيما در قبال جشنواره ...

  23. نامهء سرگشادهء - وحيد تاج - در گلايه از سر

    already.ir/نامهء-سرگشادهء---وحيد-تاج---در...

    ... در گلايه از سرقت آثارش و پخش آن ها ... تعجب من و صاحبان اين آثار را ... صدا و سيما ...

  24. سخن آشنا - وضعيت موسيقي صداو‌سيما از نگ

    taliei.blogfa.com/post-617.aspx

    ـ صداوسيما در ... به پخش آثار خود از صداو ... واحدهاي آن سازمان از پخش صدا و ...

  25. پخش موسيقي سرقتي در صدا و سيما! - سازمان خ

    khabarkhodro.com/detail.asp?id=305365

    پخش موسيقي سرقتي در صدا و ... به سرقت رفتن آثارش و پخش آن‌ها ... تعجب من و صاحبان اين آثار ...

  26. صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران

    www.irib.ir

    در اين برنامه به نقد و بررسي کتاب ابکار الفکار في الرسائل و الاشعار از فرهنگ آثار ... صدا و ...

  27. اجتماعي » پخش موسيقي سرقتي در صدا و سيما!

    www.khabar.pichak.net/...

    ... آثارش و پخش آن‌ها در ... تعجب من و صاحبان اين آثار ... پخش موسيقي سرقتي در صدا و سيما ...

  28. اقدام مجله ي خبري صدا و سيما در تخريب چهر

    www.naghdefarsi.com/iran-news/4996-1390-08-21-17-02-58.html

    اقدام مجله ي خبري صدا و سيما در ... شبكه ها پخش شده بود. در آن موارد ... من صدا و سيما جز ...

  29. مدير پشتيباني اداره كل آرشيوها و كتابخان

    www.farsnews.com/newstext.php?nn=8910260037

    باهمت آرشيو موجود در صدا و سيما را ... 2 سيما پخش شد كه تهيه كننده آن محمد ... من ارجوه لکل ...

  30. پخش موسيقي سرقتي در صدا و سيما! | يک خوانن

    www.ghatreh.com/news/nn25735476/...

    ... آثارش و پخش آن ها در ... من و صاحبان اين آثار ... از صدا و سيما به خاطر سرقت ...

  31. شكايت شجريان از صدا و سيما و كيهان

    www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=5139

    شكايت شجريان از صدا و سيما ... و از من خواستند تا در اين ... به پخش اين آثار در ...

  32. جوابيه قائم مقام صدا و سيما به موسسه تنظي

    mardomsalari.com/Template1/News.aspx?NID=67565

    جوابيه قائم مقام صدا و سيما به موسسه تنظيم و نشر آثار امام (ره) در ... پخش کرده اند. اگر آن ...

  33. صدا و سيما نقش بسيار مهمي در حال و آينده ك

    variedtexts.blogfa.com/post-106.aspx

    ... رهبر معظم انقلاب اسلامي در ديدار رئيس صدا و سيما ... در ساخت آثار هنري و ... و پخش سريالهاي ...

  34. دانلود بهترين و بيادماندني ترين موسيقي ه

    www.songsara.net/5082/بهترين-و-بيادماندني-ترين...

    ... بود در کنار معرفي و پخش آثار ... اي که من از صدا و سيما ... از آن شرعاً و ...

  35. صداوسيما بر همان پاشنه مي‌چرخد | اميد

    www.omidnameh.com/news/%D8%B5%D8%AF%D8%A7%E2%80%8C...

    صداوسيما بر ... با «دزد دزد» گفتن، دزد از سرقت دست بر نمي دارد ... آن چندين نفر که ...

  36. اعتراض وزير بهداشت به پخش سريال مهران مد

    www.persianv.com/preview/282619.php

    بدون شک موفقيت اين طرح و تداوم انجام آن در ... سيما به پخش رسيده است و ... صدا و سيما ...

  37. فروغ من - نامه دوباره استاد محمد رضا شجري

    fourogheman.blogfa.com/post-61.aspx

    ... پخش صدا و آثار من ... صدا و سيما دكتر لاريجاني به صراحت خواسته بود تا آثار او به جز «دعاي ...

  38. دانشگاه صدا و سيما : جشنواره هاي دانشجويي

    iribu.ac.ir/persian/modulespage.aspx?modulename=viewpage&pageid=...

    رئيس سازمان صدا و سيما در ... كنند تا آثار آنها پخش و ... آن دانشكده صدا و سيما موظف ...

  39. معرفي برگزيدگان هجدهمين جشنواره توليدات

    www.mehrnews.com/news/2301073

    دومين روز هجدهمين جشنواره توليدات مراكز استاني صدا و سيما در ... آن، تعداد آثار ... و من هم ...

  40. ستاره ها - انتقاد شديد يک خواننده از صدا و

    www.setarehnews.ir/fa/doc/news/41683

    ... آثارش و پخش آن‌ها در ... از صدا و سيما به خاطر سرقت ... تعجب من و صاحبان اين آثار ...

  41. تاوان اجازه نگرفتن صدا و سيما!

    honardez.blogfa.com/post-908.aspx

    تاوان اجازه نگرفتن صدا و سيما! من در ... و در آن كارشناسان ... در مورد پخش آثار او حل و ...

  42. انتقاد شديد يک خواننده از صدا و سيما به خ

    namehnews.ir/fa/news/234907/...

    ... آثارش و پخش آن‌ها در ... از صدا و سيما به خاطر سرقت ... تعجب من و صاحبان اين آثار ...

  43. جهان نيوز - پاسخ قائم مقام صدا و سيما به م

    www.jahannews.com/vdce7w8v.jh8wxi9bbj.html

    متن نامه قائم مقام سازمان صدا و سيما كه طي آن ... آب و تاب پخش ... و نشر آثار امام (ره) " در ...

  44. انتقاد شديد يک خواننده از صدا و سيما به خ

    www.goftavard.ir/105021/انتقاد+شديد+يک+خواننده...

    ... آثارش و پخش آن‌ها در ... من و صاحبان اين آثار ... از صدا و سيما به خاطر سرقت ...

  45. نامهء سرگشادهء «وحيد تاج» در گلايه از سر

    musiceiranian.ir/75690-taj-19.html

    ... من و صاحبان اين آثار ... را در مورد شخص خاطي و صدا ... از سرقت آثارش و پخش آن ...

  46. لُر زبان - قوم لر ، مظلوم برنامه‌هاي صدا

    lorzaban.blogfa.com/post-42.aspx

    قوم لر ، مظلوم برنامه‌هاي صدا و سيما. ... كه متأسفانه صدا و سيما باز هم به پخش مجدد آن اقدام ...

  47. انتقاد شديد يک خواننده از صدا و سيما به خ

    www.khabaronline.ir/(X(1)S(0a1aeyxdydtyl5pkp2r0zoia))/detail/...

    انتقاد شديد يک خواننده از صدا و سيما به خاطر سرقت ... و پخش آن‌ها در ... من و صاحبان اين آثار ...

  48. مسؤول كانون جهانگردي آبادان: نقش صدا و سي

    khouzestan.isna.ir/Default.aspx?NSID=5&SSLID=46&NID=17642

    نقش صدا و سيما در ... اين مساله با توجه به شوش و آثار آن و ... به نظر من صدا و سيما بايد ...

  49. پخش موسيقي سرقتي در صدا و سيما!

    forum.iranroman.com/showthread.php?tid=100013

    پخش موسيقي سرقتي در صدا و ... به سرقت رفتن آثارش و پخش آن‌ها ... تعجب من و صاحبان اين آثار ...

  50. لكه‌اي سياه بر كارنامه روشن سيما در نورو

    www.tabnak.ir/pages/?cid=8305

    ... توليد و پخش آثار متنوع ... بينم و تحول آن چناني در برنامه ... صدا و سيما اين ...

  51. Pagination

    ارسال نظر برای این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    اطلاعات کاربری
  1. فراموشی رمز عبور؟
  2. آمار سایت
  3. کل مطالب : 887
  4. کل نظرات : 26
  5. افراد آنلاین : 88
  6. تعداد اعضا : 12
  7. آی پی امروز : 318
  8. آی پی دیروز : 44
  9. بازدید امروز : 645
  10. باردید دیروز : 46
  11. گوگل امروز : 4
  12. گوگل دیروز : 1
  13. بازدید هفته : 691
  14. بازدید ماه : 691
  15. بازدید سال : 34,018
  16. بازدید کلی : 396,282