loading...
جدیدترین خبر ها
BING بازدید : 36 پنجشنبه 17 اردیبهشت 1394 نظرات (0)
ريشه‌ام ايراني است/ پسرم را با ايران آشنا مي‌کنم

خلاصه اي از مطلب :

آندره آغاسي تنيسور مشهور سابق جهان که ايراني‌الاصل بوده و آمريکايي تبار است در تازه‌ترين اظهارنظر خود به ايراني بودنش افتخار مي‌کند.


ادامه اين مطلب : ريشه‌ام ايراني است/ پسرم را با ايران آشنا مي‌کنم


1,340 results
  1. فرهيختگان - زن جواني که طراح پل طبيعت است+

    fdn.ir/content/view/116011/77

    ... طرف مقابل با وقاحت مرتب ما را ... به ايران تعجب آور است. ... اي با ايران يک ...

  2. تجاوز به دختر جوان در ميدان تره‌بار

    www.hamseda.ir/fa/...دختر-جوان-در-ميدان-تره‌بار

    اين بار هيأت كارشناسي پسرم را 20 ... نيز با من است از ... ام را تجربه مي کنم و در ...

  3. دختر دانشجو: دزدي برايم عادت شده است

    www.hamseda.ir/fa/news/...دزدي-برايم-عادت-شده-است

    ... خود را با پيامک ... کرده است. اعتراف مي کنم که من و ... کرده است. پسرم با ...

  4. مادري که قاتل فرزندش را پاي چوبه‌دار بخش

    www.shourka.ir/Pages/ContinuPost.aspx?PI=401902014909200968

    ›دختري که نابغه بيليارد ايران است ... او شاهرگ پسرم را زده‌ بود ... از او تشکر مي‌کنم که از يک ...

  5. جرمش بي پناهي!!!!!!!!!!

    arshamman.niniweblog.com/post231.php

    - زندگي را با هر سختي سپري مي کردم که با همسر دومم آشنا ... خدا را شکر مي کنم که در کنارم است.

  6. گفت‌وگو با مادر ژاپني شهيد دفاع مقدس

    louisvuittononlineshops.org/view/index.php?id=95215

    و اين چنين است تقدير کسي که ... زندگي‌ام را با او ... 51 سال است در ايران زندگي مي‌کنم . ...

  7. 20 سال دنيا را از پشت دود ديدم

    salamatiran.com/NSite/FullStory/?Id=78332&type=2

    ... و سعي مي‌کنم به زبان مردم با ... ايراني سخت است. ... را دنبال مي‌کنم، مي ...

  8. هاپوتي

    haputi.persianblog.ir/1385/3

    همه ي وسائل زندگي را با ... پدر با وجودي که ممنوع الخروج از ايران است تا ... شکي نيست ايراني ...

  9. دقايقي با آقا کريم ماشين باز! + تصاوير

    persianv.com/pic/view/004125.php

    چشم و همچشمي در ايران زياد است. ... زودتر حرکت مي کنم که با ... پسرم را مي بردم دکتر ...

  10. خائن ترين افراد در تاريخ ايران [بايگاني]

    www.rahpouyan.ir/archive/index.php/t-1109.html

    ... (ره) خط وحدت است. وحدت مسلمان ها را با ... مي کنم که اي ... 17 هزار ايراني را ترور ...

  11. نظر شما درباره استيضاح وزيرعلوم چيست؟

    isna.ir/fa/news/93052512859/نظر-شما-درباره...

    بيچاره اينجا ايران است کار ... خود را با استيضاح اعلام مي‌کنم و ... پسرم را که ...

  12. مرکز پاسخگويي به سوالات روان شناسي

    psychotherapy.blogfa.com/1391/07

    دو مشکل با پسرم ... فراري است و گوشش را ميگيرد. با تشکر ... از اىران زندگى مى کنم و به ...

  13. irHistory.ir ::.. --اثر انگشت ساواك

    www.irhistory.com/index.php?action=show_news&news_id=445

    ... كه پسرم را تنها گذاشته و با ... ارتباط با كردها در ايران است: ... باز عرض مي‌کنم ...

  14. پايگاه اطلاع رساني سلامت ايرانيان : زندگ

    salamatiran.com/NSite/FullStory/?Id=69339&type=2

    بعد از آن علم را ايراني کرديم و با توجه ... پسرم زنده است ... هر روز آنکه اهدا کرد را دعا مي‌کنم.

  15. پرواز در آسمان رهايي - بسيج و بسيجي

    esargar.blogfa.com/category/12

    سعي مي کنم با آن و ابزار آن آشنا شوم تهاجمات دشمن را در ... 5 با ايران قريب الوقوع است ...

  16. بخش صنايع دستي سايت فدک

    www.fadak.us/A.database/Art/Music/A.0005.htm

    ... ايم، بهتر است او را هم با خود ... پسرم را که استعداد ... علمي ايران را ...

  17. شفايافتگان

    iraniantherapy.com/fashafayaftegan.aspx

    ... و پسرم را بستري ... مردم را درمان مي کنم ... 10 سال است ، بيمارانم را با ...

  18. غريب آشنا - خواندني ها و دانستني ها

    shamstoos2.blogfa.com/category/7/خواندني-ها-و...

    ... فکر مي‏کنم بهتر است لباسي ... و ايران، سيد ... و خدا حجتي را که با زبان مردم آشنا نباشد ...

  19. وقت خواب نيست، امام را تنها نگذاريم - ساي

    www.tabnak.ir/fa/pages/?cid=48522

    ... تيپ خاص را مشاهده مي‌کنم که من را ... من اسم پسرم را به عشق ... اصيل است و با منطق ...

  20. shaher.ir » 2010 » مي

    www.shaher.ir/?m=201005

    حقيقت جو حالا يک کارشناس تمام عيار ضد ايراني است که ... مهين پسرم را که ... گناه را با ...

  21. چگونه با تجاوز جنسي مقابله کنيم

    sonycard20.com/news/news_item.asp?NewsID=137

    ... متاهل است اشنا شدم ... اين است که اشتباه را با اشتباه ... هر کاري مي کنم ديگه ...

  22. راه و بي راه 14 - تفاوت ديدگاه وهابيت با سا

    www.velayattv.com/fa/page.php?bank=archive&id=2540

    من سخن شما را گوش مي کنم ، هر چه ... چرا پسرم را ... خصوص زناي با محارم است و اين عمل را ...

  23. ستاره خاموش - اس ام اس و آف هاي توپ

    fournale.blogfa.com/cat-3.aspx

    ... نوروز جشن رسمي کشور اعلام شد.اي ايراني با ... پسرم را ببينم ... در ايران مرسوم نبوده است در ...

  24. مجله الكترونيكي كاشانه مهتاب - روياي 7 رن

    kashanemahtab.blogfa.com/page/royaye7rang11.aspx

    ... ام و تلاش مى کنم تا ديده هايم را از ... پسرم را براي ... بخش است. پس پدر را با ويلچر ...

  25. گزيده سرمقاله‌ روزنامه‌هاي امروز

    persianv.com/preview/182267.php

    تماس با ما; rss; اخبار ... روزنامه‌هاي صبح امروز ايران در سرمقاله‌هاي خود به مهمترين مسائل روز ...

  26. گزارش و مصاحبه با افراد موفق

    www.pnuha.com/thread-35772-page-3.html

    ... داران را با محصولات‌اش آشنا کند ... مي‌کنم با اين ... ايران است كه ...

  27. اخبار و حو ادث

    www.hadeseiran.blogfa.com/8703.aspx

    ... فردي آشنا با ... مي کنم.روز شنبه با مهسان ... وي را کرده است، با توجه ...

  28. پرواز در آسمان رهايي - زنان در دفاع مقدس

    esargar.blogfa.com/category/24

    وقتي فهميدم پسرم را ... جوان اسير ايراني را ... فکر مى کنم که با يک ...

  29. به رنگ هر چه دلت مي خواهد

    berang.blogfa.com/8811.aspx

    ... ميخواهم ازتوتشکر کنم، شما زندگي پسرم را ... مهم است با تو بودن ... آشنا با ماست، چون ...

  30. حرف‌مردم

    www.khorasannews.com/mobile/News.aspx?id=7257712&year=1394&month=2&...

    از مسئولان محترم قضايي خواهش مي کنم هر چه ... چقدر با اين اصول آشنا ... را به پسرم و ...

  31. پايه هاي پنجم وششم ابتدايي - سخت کوشان

    sakhtkoshan-sjt.blogfa.com/post-311.aspx

    من به شما ثابت مي کنم که مي ... ايران با قطع ... بزرگتر است ـ با نارنجك، خود را زير ...

  32. قرآن و انديشه - سخن اگر از دل بر آيد ، لاجر

    www.farajianf.blogfa.com/post-1.aspx

    ... دارد را ، با آن حقايق آشنا ... مي‌کنم که ... را جلب کرده است . با ...

  33. ويژه‌نامه‌ها

    www.khorasannews.com/Special.aspx?type=9&year=1391&month=11&day=21

    شماره در حال نمايش: ويژه‌نامه ويژه نامه ضميمه فرهنگي مورخ شنبه 1391/11/21 شماره انتشار 18337

  34. دل نوشته

    alisamimi.blogfa.com

    ... بزرگتر است با نارنجك خود را زير ... ايراني را ... است ، آن هايي كه ايران را ...

  35. از شهدا بنويسين [بايگاني] - صفحه 2 - جامعه م

    www.rahpouyan.ir/archive/index.php/t-243-p-2.html

    ... زمان، ما را با خود برده است و ... است پسرم 27 ... با قرآن آشنا شوم. آيات خدا را بخوانم ...

  36. پايگاه اطلاع رساني سلامت ايرانيان : سفره

    salamatiran.ir/NSite/FullStory/?Id=76353&type=2

    ... کلماتي مثل خواهش مي‌کنم، لطفا ... شده است و ناچاريم با ... ايراني را مي‌شنوم، ياد ...

  37. Oldpilot.ir | مروري بر خاطرات استاد فرنودي

    www.oldpilot.ir/2012/04/post_567.php

    اما ابتدا از همه دوستان و خوانندگان محترم خواهش مي کنم در ... است پسرم ... را با يکعدد ...

  38. وقت خواب نيست، امام را تنها نگذاريم - ساي

    www.tabnak.ir/fa/news/48522

    rss نسخه موبايل اوقات شرعي آب و هوا آرشيو جستجو پيوندها تماس با ...

  39. سايت خبري تحليلي باني فيلم | كسي كه هنري ن

    banifilm.ir/Modules/News/NewsDetail.aspx?Ser_Id=3&News_Id=32190

    ... نقش فروشي باب شده است ... ادامه «عشق تعطيل نيست» را از شبکه دو ... با «اسد، برادر جان ...

  40. بهار ايران - خاطرات زندان و نيم نگاهي از د

    iran-spring.org/fa/op-ed/35-op-ed/5791

    ....يک ماه بعد مرا صدا زدند و اين بار خبر ملاقات را از قبل دادند... ... تماس با ما; جستجو ...

  41. سالار

    salarjmo.blogfa.com/author-salarjmo.aspx

    ... " ميخواهم ازتو تشکر کنم، شما زندگي پسرم را ... با ايران اسلامي است. ... مى‏کنم خدائى را ...

  42. خاطرات زندان و نيم نگاهي از درون- سعيد ما

    www.irannewsonline.com/?p=14647

    ... رژيم ايران چهار کشور منطقه را تسخير کرده است; ... بيهوده با رژيم ضد ايراني و غير ...

  43. بخش سوم | Foundation for Iranian Studies

    fis-iran.org/fa/resources/development-series/women1/part3

    يکي شان، گمان مي کنم آقاي ... پسرم را بردارم که با هم ... المللي است. گفتند ايران را ...

  44. آموزش.طراحي.شبكه.نرم افزار.

    itprofessional.blogfa.com/87091.aspx

    ... كرده است را در ... ايفاي نقش مي‌کنم که براي ... اين عمل آشنا شويد و آن گاه با چشمان ...

  45. خبرگزاري آريا - واکنش هاي هنرمندان به درگ

    aryanews.com/News.aspx?code=20141115142142984&svc=66

    ... کارآفرين ايراني را ... عکس پسرم را در آن ... آسمان با تو از نزديک آشنا شدم افسوس ...

  46. درباره امام خميني

    namayehedayat.blogfa.com/1391/09

    (خود را با عوالم او هماهنگ ... مي رفتم و پسرم را نمي بردم ... فراتر از مرزهاي ايران گذاشته است ...

  47. درصد والدين نسبت به فعاليت‌هاي مجازي ف

    newnews.wjx.ir/%d8%af%d8%b1%d8%b5%d8%af-%d9%88%d8...

    حمله به هاشمي رفسنجاني به دليل حمايت وي از دولت تدبير است ... با امضاي وزير ... در ليبي را ...

  48. ارتباطي - اجتماعي

    ertebati.blogfa.com/cat-21.aspx?p=1

    ... اين جمله را با خط خوش نوشته است ... مي کنم با پا ... بپذيرم که پسرم ممکن است مشکل ...

  49. سيمرغ

    simorgh1375.blogfa.com

    ... ستيز با ظلم آشنا شده است و از ... پسرم را احاطه ... ايران و به جوان ايراني ...

  50. جام نيوز :: JamNews - تنها مصاحبه همسر امام خم

    www.jamnews.ir/detail/News/191725

    او را با عذراخانم ... خواهش مي‌کنم شما هميشه ... هوا هم بوده است. يک مأمور ايراني به نام حسن ...

  51. Some results have been removed
  52. Pagination

    ارسال نظر برای این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    اطلاعات کاربری
  1. فراموشی رمز عبور؟
  2. آمار سایت
  3. کل مطالب : 887
  4. کل نظرات : 26
  5. افراد آنلاین : 28
  6. تعداد اعضا : 12
  7. آی پی امروز : 80
  8. آی پی دیروز : 24
  9. بازدید امروز : 123
  10. باردید دیروز : 33
  11. گوگل امروز : 6
  12. گوگل دیروز : 2
  13. بازدید هفته : 330
  14. بازدید ماه : 4,378
  15. بازدید سال : 33,182
  16. بازدید کلی : 395,446