loading...
جدیدترین خبر ها
BING بازدید : 46 پنجشنبه 17 اردیبهشت 1394 نظرات (0)
ادينهو: براي استقلال شادي گل جديد دارم

خلاصه اي از مطلب :




ادامه اين مطلب : ادينهو: براي استقلال شادي گل جديد دارم


1,390,000 results
  1. ادينهو: کي روش دعوتم کند همين الان براي ا

    www.navad.net/NewsContent.aspx?NewsID=89892

    ثبت نام کاربر جديد; ... به داستان ادينهو و استقلال. براي استقلالي‌ها ... گل زدن نياز دارم.

  2. ادينهــــو: شادي گلم تقليـــدي نبود

    goaldaily.ir/GoalDaily/News.aspx?NID=58618

    ادينهــــو: شادي گلم ... استقلال گل نزد پس اين ... اما فوتبال براي يك مهاجم به گل زدن ...

  3. سايت خبري تحليلي فوتبال ايران | ادينهو: خ

    footballiran.ir/NewsDetail.aspx?Ser_Id=3&News_Id=32400

    ... شكسته شد/ براي استقلال خط و نشان نمي‌كشم ولي دوست دارم گل ... ادينهو مهاجم برزيلي ...

  4. ادينهو: فقط «عيبي يوخ» را ياد گرفتم!

    www.navad.net/NewsContent.aspx?NewsID=106094

    ... گيري کرد گزينه اي براي جانشيني کي روش هنوز مطرح نشده است عملکرد استقلال ... جديد; ورود ...

  5. توضيحات تيموريان درباره شادي پس از گل‌ه

    www.khorasannews.com/OnlineNews.aspx?newsid=1530885&category=

    توضيحات تيموريان درباره شادي پس از گل‌هاي ...

  6. سايت خبري تحليلي فوتبال ايران | ادينهو: د

    www.footballiran.ir/NewsDetail.aspx?Ser_Id=3&News_Id=29710

    شايعات جديد بازار تعطيل ... ادينهو: دوست دارم در تيم ملي ... مي‌خواهم در هر بازي يک گل به کمک ...

  7. نظرات - سايت هواداران تراکتورسازي تبريز

    www.traxtorchi.ir/comment.php?comment.news.6995

    ادينهو: به استقلال فکر ... تا گل بزنم.براي فصل جديد خيلي انگيزه دارم و مي خواهم براي ...

  8. F.C ESTEGHLAL | Facebook

    https://www.facebook.com/pages/FC-ESTEGHLAL/112807278809903

    ... از سوي ديگر من سفري هم به تايلند دارم و بايد ... جديد براي ... گل استقلال ...

  9. نوري: شادي گل طارمي بد نبود/ درخشان با است

    home.abrarnews.com/varzeshi/5v/8573...

    ... شادي گل طارمي بد نبود/ درخشان با استعفايش نشان داد يك ... استقلال از قهرماني ...

  10. ليست خريد استقلال براي فصل 92/93

    2saadat2.rozblog.com/cat/198

    ليست خريد کهکشاني قلعه نويي براي استقلال 91 92. سايت گل: ... جديد براي ... دارم براي استقلال ...

  11. اخبار فوتبال » شهباززاده: جاي من در جام م

    www.esteghlali.com/dignews/display_article/id_149367/-----------

    با اين گل به دو‌قدمي ادينهو ... براي من استقلال مهم ... البته قلبا دوست دارم هميشه تو استقلال ...

  12. جام نيوز :: JamNews - اگر در دربي گل بزنم شادي

    www.jamnews.ir/detail/News/230064

    علي دايي سکوتش را شکست؛ از عاليجناب حيله و منفعت در مورد اوضاع پرسپوليس بپرسيد

  13. تصاوير براي شادي پس پس گل | بهترين ها

    nb1.ir/tag/تصاوير-براي-شادي-پس-پس-گل

    شراره رخام بازيگر سينما : تزريق لب هايم حاصل يک هوسِ آني بود / دارم تخليه مي کنم + ...

  14. جام نيوز :: JamNews - شادي پس از گل جنجالي بازي

    www.jamnews.ir/detail/News/268923

    مدافع ملي پوش سپاهان در تيررس استقلال! ... ورژن جديد شادي گل، براي ... رو دوست دارم واز ...

  15. ادينهو: چند سال اينجا بمانم ترکي هم صحبت

    www.khorasannews.com/PrintOnlineNews.aspx?id=1459464

    ادرلوسيانو ادينهو، مهاجم ... عربستان براي ... و آرزو دارم در سال جديد همه مردم ...

  16. افکارنيوز - هر سال منتظرم که به استقلال ب

    www.afkarnews.ir/vdcf1tdmmw6d0va.igiw.html

    پاسخ تند مربي استقلال به تيموريان (?? نظر جديد ) ?. واکنش ... (?? نظر جديد )

  17. اگر در دربي گل بزنم شادي نمي كنم

    www.peykekhabar.com/خبر-اخبار-ورزشي/10001-zwnj-مي...

    ... مقابل هواداران استقلال شادي ... براي كسي گل نبردم اما براي ... دارم پرسپوليس ...

  18. خبرگزاري آريا - ادينهو:استقلال خوزستان 8

    aryanews.com/News.aspx?code=20140917101307078&svc=50

    ادينهو:استقلال ... و شانس بالايي براي آقاي گل شدن ... کردم تا او گل بزند و دوست دارم در ...

  19. ادينهو: مي خواهم آقاي گل ليگ باشم | ورزش 11

    www.varzesh11.com/fa/soccer_news_centre/...گل_ليگ_باشم/...

    لوسيانو ادينهو , ادينهو: مي خواهم آقاي گل ليگ ...

  20. گزارش بازي پرسپوليس - گزارش بازي پرسپولي

    reportsportpr.blogfa.com/post-7.aspx

    ... من عادت دارم به استقلال گل ... براي استقلال و مرفاوي ... * شادي صمد مرفاوي بعد از گل تساوي ...

  21. پارس98

    www.pars98.com

    يار و همراه ما در شبکه هاي اجتماعي نيز باشيد. براي بهتر شدن کيفيت اجناس فروشگاه با ما در ...

  22. ادينهو بلاي جان استقلال

    javanonline.ir/fa/news/.../ادينهو-بلاي-جان-استقلال

    در دقيقه 7 بود كه ادينهو كه در ليگ هم هفته گذشته به استقلال گل زده ... براي جبران گل ...

  23. اپارات خلاصه بازي استقلال ولاكراين

    www.yase-kaboud.ir/list/...

    اپارات خلاصه بازي استقلال ولاكراين

  24. براي پرسپوليس متاسفم كه استقلالي دو آتشه

    zirtagh.com/news/براي...متاسفم-كه-استقلالي-دو...

    ما كه قدرتي نداريم حرف بزنيم، فقط براي پرسپوليس ... خبرنگار سايت گل ... چرا نمي رود استقلال؟

  25. محسن خليلي: در 2 سال 6 گل به استقلال زدم/ اگ

    www.arteshesorkh.com/index/...2-سال-6-گل-به-استقلال...د
    • Rating: 5/5 ·
    • 15 ratings

    واقعا افسوس مي خورم چون فکر مي کنم تبحر خاصي در گل زدن ‏به استقلال دارم ... براي شادي گل ...

  26. امير حسين صادقي - فوتبال

    football.b19.ir/post/امير-حسين-صادقي

    ... ذاكر شادي گل ... توسط ادينهو به گل رسيد و امير حسين صادقي ر دقيقه گل مساوي را براي استقلال ...

  27. افکارنيوز - شهباززاده: کي روش بايد من را ب

    www.afkarnews.ir/vdchmxnxk23nw-d.tft2.html

    من هميشه به همين شكل شادي مي‌كنم. براي ... با اين گل به دو‌قدمي ادينهو ... و حضورش براي استقلال ...

  28. ادينهو با اين نوشته روي پيراهنش شادي کرد

    marmoz.ir/post/2777/ادينهو-با...پيراهنش-شادي-کرد

    ادينهو با اين نوشته روي ... ادينهو با اين نوشته روي پيراهنش شادي کرد؟مطالب…,ادينهو با اين ...

  29. آخرين خبر ها از باشگاه استقلال

    www.p30sat39.in/printthread47141.html
    • Last updated: 5/13/2014 ·
    • 10 posts ·
    • First post: 5/5/2014

    گفتم شايد بايد براي احترام گذاشتن به ... پيشنهاد از قطر دارم. ... شادي گل خود در ديدار ...

  30. پورتال پزشکي ورزشي ايران

    www.sportmedicine.ir/modules.php?name=contents&t=1149

    ... ثمر رسيدن گل نخست استقلال شادي منحصر به ... گل آشتياني براي ... برتر را دارم و امروز ...

  31. استقلال هورا،پرسپوليس سوراخ - حاشيه و عک

    esteghlalhoraaa.blogfa.com/cat-68.aspx

    ... پژمان منتظرى دقيقه ?? براى استقلال و ... جديد براى استقلال به ... به شادى زيادى پس از گل ...

  32. عجيب شادي بعد گل ايتاليا فيلم العالم | به

    nb1.ir/tag/عجيب-شادي-بعد-گل-ايتاليا-فيلم...

    يك تمرين داغ براي دو نفردر ... يك كتاب جديد گرفته تا ثبت ... ?عجيب شادي بعد گل ...

  33. هواداران استقـــلال و فرهـــاد مجـــيدي

    www.farhad-ss.blogfa.com

    ... كنند و انگيزه زيادي دارم. *‌ گل هم ... و ادينهو ... *استقلال براي تعطيلات ليگ در اوايل ...

  34. عاشقان استقلال تهران - اخبار

    www.est2.blogfa.com/cat-3.aspx

    آرزوي موفقيت دارم براي همه ي دوستان ... گل استقلال:: ... تركيب احتمالي استقلال براي بازي با ...

  35. روزنامه گل - سرفصل

    goaldaily.ir/GoalDaily/Article.aspx?AID=14909

    سياسي سه شنبه شب زنگ زد و گفت كار واجب دارم ... گل براي استقلال ... جديد قصد داشت براي ...

  36. داور | گالري عکس فوتبال و عکس فوتبال و تم

    https://11nafar.wordpress.com/tag/داور

    گالري عکس فوتبال و عکس فوتبال و تم فوتبالي و اخبار جديد فوتبالي و کليپ ... دانلود گل ...

  37. الف - مهمترين عناوين روزنامه‏هاي ورزشي ا

    www.alef.ir/vdcaowny.49n6015kk4.html?41079

    ... با20 متر شکم هم دوست دارم براي تيم ... شادي بعد از گل ... گل قهرمانى استقلال را ...

  38. اسـتــقـــــلال - اخبار و حواشي استقلال

    mehran-zabeti.blogfa.com/tag/اخبار-و-حواشي-استقلال

    ... مي‌کنم براي شادي هواداران ... وزير جديد راي ... اولين گل استقلال را از ...

  39. مشخصات ادينهو بازيكن تراكتور

    www.azerbaijan.rozblog.com/post/249

    لوسيانو ادينهو,ادينهو,مشخصات ادينهو ... که ازش نفرت دارم خرافات هست ... که براي کبوتر ...

  40. فوتبالي‌ترين | ادينهو: چند سال اينجا بما

    footballitarin.com/link_page.php?id=212779

    چه شد تراكتور را براي ... دارم در سال جديد همه مردم ايران سالي پر از سلامتي، مهرباني و شادي ...

  41. همسر نكونام: حالا يك خانواده كاملا استقل

    www.azarfootball.com/Default.aspx?tabid=3183&articleType=Article...

    ... آسيا براي استقلال زده ... استقلال گل مي ... دوست دارم در خدمت استقلال و ...

  42. شهباززاده: جاي من در جام ملت‌ها خالي نبو

    khabarsport.com/detail/37761/football/premiere-league

    ادينهو را مي‌گيرم! ... زننده گل پيروزي استقلال ... من هميشه به همين شكل شادي مي‌كنم. براي ...

  43. ابراهيمي: هنوز پير نشده‌ام / از هفته هفتم

    traxtorchi.ir/comment.php?comment.news.6945

    او البته تلاش کرد با دوندگي زياد براي ... شادي بعد از گل ادينهو ... دارم که ادينهو صحيح ...

  44. اخبار فوتبال » جان‌واريو: حسرت برد در در

    www.esteghlali.com/dignews/display_article/id_144772

    تا آنجا كه خبر دارم پرسپوليس ... با گل دقايق ... طرفداران استقلال براي ...

  45. هواداران استقـــلال و فرهـــاد مجـــيدي

    farhad-ss.blogfa.com/author-farhad-ss.aspx

    ... مي‌كنند و انگيزه زيادي دارم. *‌ گل هم ... و ادينهو ... بودي بازي براي استقلال چه ...

  46. آخرين خبر ها از باشگاه استقلال

    www.p30sat38.in/thread47141.html
    • Last updated: 5/13/2014 ·
    • 10 posts ·
    • First post: 5/5/2014

    سلام مهمان گرامي؛ هم وطن عزيز، براي مشاهده تالار با امکانات ... آخرين خبر ها از باشگاه استقلال;

  47. آندو: مشکل استقلال مربي است نه بازيکــن

    www.tadbirkhabar.com/news/sport/70898

    رحماني‌فضلي: آماده رفتن به مجلس هستم / براي پول کثيف مدرک دارم. ... مشکل استقلال مربي است نه ...

  48. آبي دلان 3 "آر پيجي زن استقلال محمود فکري"

    anjoman.parsfootball.com/archive/index.php/t-3905.html

    ... بازيكن جديد استقلال ... براى مرفاوى گل مى برم ... گر نه آرزوى موفقيت استقلال را دارم. ...

  49. اتفاقات و حواشي فوتبال ايران + استقلال

    bia2ss.blogfa.com/8703.aspx

    ... همه مثل تو براى شادى ... استقلال تعهد قلبي دارم و روزي ... گل استقلال منت ...

  50. مصاحبه جنجالي نکونام در خصوص پشت پرده ها

    www.parsine.com/fa/news/193450/...

    من اگر کوچکترين کاري براي استقلال ... شادي بعد از گل من ... دارم که قهرمان شود. براي ...

  51. Pagination

    ارسال نظر برای این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    اطلاعات کاربری
  1. فراموشی رمز عبور؟
  2. آمار سایت
  3. کل مطالب : 887
  4. کل نظرات : 26
  5. افراد آنلاین : 27
  6. تعداد اعضا : 12
  7. آی پی امروز : 132
  8. آی پی دیروز : 24
  9. بازدید امروز : 200
  10. باردید دیروز : 33
  11. گوگل امروز : 6
  12. گوگل دیروز : 2
  13. بازدید هفته : 407
  14. بازدید ماه : 4,455
  15. بازدید سال : 33,259
  16. بازدید کلی : 395,523